تنگ کردن واژن با لیزر

تنگ کردن واژن دیگر یک رویا نیست و افراد میتوانند با استفاده از لیزر به رفع مشکلات ناحیه تناسلی خود بپردازند . تنگ کردن واژن با لیزر یک روش کاملا مطمئن و غیر قابل بازگشت است .

گشادی واژن دلایلی مختلفی دارد، اغلب عواملی همچون زایمان طبیعی، افزایش سن، چند قلوزایی و مشکلاتی دیگر می تواند موجب گشادی این ناحیه شود .

تنگ کردن واژن با لیزر

هدف از تنگ کردن واژن با لیزر چیست ؟

یکی از جراحی زیبایی زنان که به خصوص در دوران ورود به یائسگی رواج بسیاری پیدا کرده است تنگ کردن واژن با لیزر می باشد . لیزر یکی از روش های جوانسازی واژن است که جهت بهبود فرآیند تولید کلاژن مورد استفاده قرار می گیرد . با ترمیم و بازسازی واژن و جوانسازی آن می توانیم نشانه های ضعف و شلی را با کمک لیزر درمان نماییم .

کاهش تولیدکلاژن در دوران یائسگی منجر به بروز تغییراتی در واژن و مشکلاتی خواهد شد که شامل: ضعف واژن، سوزش، خارش و خشکی واژن و درد در طول رابطه جنسی می باشد .

مزایای تنگ کردن واژن با لیزر

یکی از عوامل سازنده و تاثیر گذار بر روی بافت واژن کلاژن می باشد . لیزر یکی از بهترین روش ها است که منجر به تولید کلاژن سازی در ناحیه واژن می شود . هدف از لیزر به عنوان تنگ کردن واژن بهبود بافت این ناحیه و تولید کلاژن سازی می باشد . تنگ کردن واژن با لیزر مزایای بسیاری دارد که در ادامه به شرح برخی از آن ها می پردازیم …

درمان سستی واژن، بهبود خارش، سوزش و خشکی واژن، بهبود و رفع درد در زمان رابطه جنسی، کاهش عفونت ادراری و تورم، احساس بهبود در روابط جنسی و ارگاسم های بهتر

از مهمترین مزایای این روش زیبایی و درمانی افزایش انعطاف پذیری بیشتر عضلات، افزایش خونرسانی، تنگ کردن کانال واژن، جوانسازی واژن و کاهش عفونت های ناشی از روابط جنسی می باشد .

دکتر شبنم سالمی جراح زیبایی زنان با استفاده از روش های تشخیصی و درمانی مجهز به بررسی بیماری ها می پردازد و از بروز عوارض زیاد جلوگیری می کند. جهت مشاوره با متخصص زنان و زایمان در اهواز می توانید به آدرس اینستاگرام دکتر شبنم سالمی مراجعه کنید .

تاثیرات لیزر

در روش تنگ کردن واژن ابتدا پروب لیزر وارد واژن شده و اشعه لیزر بر روی بافت واژن متمرکز می شود . طی انجام لیزر درمانی بیمار هیچ گونه دردی را نخواهد داشت . پس از ورود پروب لیزر، اشعه لیزر به بازسازی و ترمیم بافت واژن می پردازد و موجب تحریک سلول ها و تولید دوباره سلول ها می شود . لذا این روش می تواند موجب شده تا بافت واژن تنگ تر و مستحکم تر شود و انعطاف بیشتری را نسبت به قبل داشته باشد .

نتایج و تعداد جلسات تنگ کردن واژن با لیزر

به طور معمول نتیجه تنگ کردن واژن با لیزر پس از اولین جلسه قابل مشاهده خواهد بود . اما به معمول به منظور دستیابی به نتایج مطلوب تر و طولانی تر انجام سه جلسه لیزر درمانی توصیه می شود . لازم به ذکر است، تعداد جلسات تنگ کردن واژن با لیزر بسته به میزان مشکل بیمار متفاوت می باشد . به طور حتم جراح زیبایی زنان پس از بررسی ها و ارزیابی های لازم با توجه به شرایط و وضعیت جسمی بیمار  تعداد جلسات درمان را مشخص می نماید .

در صورتی که تمایل دارید روابط جنسی بهتر داشته باشید و قدرت جنسی زنانه خود را افزایش دهید می توانید با یک جراح زیبایی زنان مشورت نمایید و با انجام این روش به رفع مشکلات خود بپردازید، جهت مشاوره می توانید با شماره ۳۳۳۸۳۸۴۴ تماس حاصل فرمایید .

برای کسب اطلاعات بیشتر به بهترین جراح زیبایی زنان در اهواز مراجعه نمایید .

دوازده + 9 =